Bref
Sukella Brefin historiaan
1968

1968: Ensimmäinen WC-raikastin

Henkel esitteli Saksan markkinoilla ensimmäisen reunalle ripustettavan Henkel WC-raikastimen kartion muodossa. Tämä WC-raikastin mullisti hygieniamarkkinat tuoden hygienistä puhtautta ja raikkautta joka huuhtelulla jopa usean viikon ajaksi.

1975

Vuodesta 1975 vuoteen 2000: MATKA
WC ASIAN­TUNTIJAKSI

Perustuen useisiin tutkimuksiin kuluttajien tarpeista WC-puhdistukseen liittyen, Henkel lanseerasi erilaisia ratkaisuja WC:n puhistukseen, kuten WC-puhdistajan, WC In Tanks, WC-tuplaraikastimet, WC-geeli ja WC-tabletit.

2002

2002: INNOVATIIVINEN
KAKSOIS­TEKNOLOGIA

Suurimmalle osalle kuluttajista raikas tuoksu ja tehokas puhdistus ovat tärkeimmät ominaisuudet mitä WC-puhdistajilta halutaan. Aiemmin tähän vaadittiin kaksi erillistä tuotetta: WC-puhdistaja ja raikastaja. Vuonna 2002 Henkel lanseerasi Bref Duo Activen: ensimmäinen nestemäinen raikastin, joka sisältää kaksi erillistä säiliötä, puhdistukseen ja raikastamiseen.

2010

2010: Mullistava Power Active raikastin

Henkel lanseerasi mullistavan WC-raikastimen: Bref Power Activen! Sen tehokas koostumus sisältää 4 eri toimintoa: se puhdistaa, ehkäisee kalkinmuodostusta, suojaa lialta ja tuo extra raikkautta! Kuluttajat ympäri maailman ovat myös ihastuneet sen esteettisyyteen, käytännöllisyyteen ja raikkaisiin sekä elämyksellisiin tuoksuihin. Vuoden 2010 lanseerauksesta lähtien, Henkel on valmistanut jo yli 1,000,000 pakkausta ja myynyt tuotetta yli 50 maassa ympäri maailman.

2012

2012: Blue Active raikastimen lanseeraus

Sinisten kuulien ansiosta Bref Blue Active pitää WC:n raikkaana ja puhtaana jopa huuhteluiden välissä. Miten? Kun huuhtelet, Blue Activen kori kerää vettä, liuottaa siihen aktiivisia ainesosia ja vapauttaa sen WC-altaaseen huuhtelun lopuksi. Todisteena tästä voit nähdä aktiivisia ainesosia sisältävää sinistä vettä WC-altaassa joka säilyttää puhtauden ja raikkauden jopa huuhteluiden välissä!

2012

2012: The Balls Dream Band

Bref WC kehitti menestyksekkään kampanjan luodessaan Balls Dream Bandin neljä seksikästä nuorta miestä edustamassa Bref Power Activea ja sen tuomaa neljää vaikuttavaa lupausta vessaasi: Dimitri säihkettä, Marcellus tehoa, Marcus extraraikkautta, Alejandro suojaa. Kampanja on toiminut maailmanlaajuisesti ja videoita on katsottu jo yli 20 miljoonaa kertaa - Brefin kanssa vessassa ei ole enää draamaa!

2013

2013: 6X BREF POWER GEL
LANSEERATAAN

Bref WC lanseerasi tehokkaan puhdistusaineen: Bref 6x Effect Power-Gel Toilet Cleaner sarjan. Tämä sarja tehoaa suurimpiin ongelmiin WC:n puhdistuksessa, kuten ruosteeseen, likaan, virtsajälkiin, pahaan hajuun ja kalkkijäämiin. Se auttaa ylläpitämään hygienisesti puhdasta ja raikasta WC:tä vaivatta!

2014

2014: In-Tank nostetaan
uudelle tasolle

Bref In-Tank yhdistää hygienisen puhdistuksen tehon ja sinisen raikkauden yhdessä tuotteessa. Se takaa puhtauden ja raikkauden WC-altaassasi, ehkäisee kalkki- ja likakertymiä, tuo hygienistä raikkautta jopa 800 huuhtelun ajan ja antaa huuhteluvedelle raikkaan sinisen värin.

2015

2015: Bref Escapes

Bref WC toi markkinoille Bref Power Active Escapes sarjan. Sen värikkäät kuulat ja eksoottiset tuoksut vievät sinut eksoottisiin paikkoihin joka huuhtelulla!

2016

2016: Bref Power Aktive
Fragrance Boost

Bref WC-raikastimien viimeisin innovaatio: Bref Power Active Fragrance Boost saatavana nyt täydennettynä tuoksua lisäävällä ytimellä, joka antaa jopa 40% enemmän tuoksua verrattuna ulkokuoreen ja tuo extraraikkautta joka huuhtelulla! Uuden toiminnon ansiosta Bref Power Active Fragrance Boost pitää voimakkaan intensiivisen tuoksunsa tuotteen loppumiseen saakka. Lopputuloksena WC on raikas aina ensimmäisestä käyttökerrasta viimeiseen huuhteluun asti!

2017

2017: Bref Blue ja Color Active

Seuraten Bref Blue Active -innovaation menestystä,  vuonna 2017 Henkel on lanseerannut tähän mennessä loistavin tuloksin Bref Color Water WC-raikastimen, joka on saatavilla kahtena varianttina: raikas laventeli liilalla vedellä ja raikas meri eksoottisella turkoosilla vedellä. Menestyksekäs TV ja digikampanja lanseerattiin Bref Blue ja Color Activelle. Tässä kampanjassa pariskunta haastetaan pitämään WC puhtaana ja raikkaana. Kun mies keksii luovan, mutta tehottoman ratkaisun, nainen näyttää hänelle tehokkaamman vaihtoehdon, eli Bref Blue, Purple ja Turquoise Activen.

2021

2021: AKTIIVISTA PUHDISTUSTA ILMANRAIKASTIMEN OMINAISUU­DELLA

Uusi innovaatio Bref Power Active Air Freshener Effect!

Koe uusi intensiivisempi tuoksu ilmanraikastimen ominaisuudella, joka täyttää kylpyhuoneesi pitkäkestoisella raikkaalla tuoksulla. Kaikissa Bref WC-raikastimissa on innovatiivinen 4 Function Formula, jonka puhdistava vaahto puhdistaa WC-altaan joka huuhtelulla ja kalkin- ja lianpoistokoostumus ehkäisee lian ja kalkin muodostumista.